NASZE MOPSY

https://images90.fotosik.pl/652/0be300209bfd963c.jpg

Ogłoszenie

OSOBY ZAINTERESOWANE ADOPCJĄ ZAPRASZAMY NA STRONĘ INTERNETOWĄ www.mopsywpotrzebie.pl ZAREJESTRUJ SIĘ I ODPOWIEDZ NA WIADOMOŚĆ POWITALNĄ, BY UZYSKAĆ PEŁNY DOSTĘP DO FORUM

Zasady Forum

Użytkownicy forum proszeni są o zapoznanie się z poniższymi zasadami:
1. Nie spamujemy. Przez spam rozumiemy wielokrotne zamieszczanie na forum (lub wysyłanie na pm) tych samych lub bardzo podobnych wątków i postów (oprócz sytuacji wyjątkowych, w których należy uzyskać zgodę administratora lub moderatora odpowiedzialnego za dany dział). 2. Nie zamieszczamy materiałów o treści obraźliwej (dotyczących światopoglądu, seksualności czy powierzchowności, rasistowskich oraz nawołujących do szerzenia nienawiści), niezgodnej z prawem, pornograficznej, matrymonialnej lub stanowiącej reklamę kupna/sprzedaży ani psich ofert "matrymonialnych". Drastyczne zdjęcia, których umieszczenie na forum jest uzasadnione, prosimy podawać w postaci linków. 3. Nie używamy obraźliwego języka. Prosimy o unikanie wulgaryzmów, przekleństw i pogróżek. 4.1. Nie oczerniamy i nie krytykujemy innych użytkowników ani osób spoza forum z imienia i nazwiska lub w inny sposób jednoznacznie ich identyfikujący. 4.2. Za zamieszczone treści ponosi pełną odpowiedzialność autor wypowiedzi /postu/. 4.3. Wypowiedzi /posty/naruszające dobra osobiste osób fizycznych będą usuwane. 4.4. Użytkownicy zarejestrowani,nie tylko na naszym Forum,a wyrażający negatywne treści dotyczące naszych użytkowników na innych forach,są zobowiązani do publikowania tych treści również na forum Nasze Mopsy. 4.5. Zobowiązuje się użytkowników,o których mowa w pkt.4.4. do powstrzymania się od krytycznych wypowiedzi na temat użytkowników forum Nasze Mopsy na innych forach. 4.6.Krytyka merytoryczna i uzasadniona użytkowników forum Nasze Mopsy winna być dopuszczona na forum,w którym dany użytkownik jest zarejestrowany. 4.7.Nieprzestrzeganie niniejszych zasad jest zagrożone karą usunięcia z forum[/b] 5. Prosimy o używanie poprawnej polszczyzny oraz unikanie internetowej nowomowy. Prosimy nie używać w nadmiarze CapsLocka, nadmiernej liczby emotikonów i zbyt dużej czcionki, a także o sprawdzanie pisowni przed wysłaniem postu. Nie piszmy całych postów pogrubioną i kolorową czcionką. Prosimy o umiar we wstawianiu ogromnych animowanych gifów. Nie piszemy posta pod postem w małych odstępach czasu. Jeśli zapomniałeś o czymś napisać, edytuj post. Kolor czerwony zarezerwowany jest dla uwag administratorów i moderatorów. 6. Nie używamy wielostopniowego cytowania. Jeśli chcesz odpowiedzieć na czyjś post, zacytuj tylko tę jego część, do której bezpośrednio się odnosisz - i wycinaj z niego cytaty swoich poprzedników (jeśli takowe zawiera). Moderator może odstąpić od interwencji, jeśli uzna, że wielostopniowy cytat jest logicznie uzasadniony. 7. Na naszym forum nie tolerujemy piractwa. Nie umieszczajmy linków do elektronicznych wersji książek, których autor nie wydał zgody na taką formę publikacji, oraz linków do nielegalnego oprogramowania. Dbajmy również o to, by mieć zgodę autora zdjęć, które chcemy przedstawić na forum. Cytując fragmenty książek lub artykułów, podawajmy ich autorów, a w wypadku artykułów - tytuł i datę wydania czasopisma, w którym zostały zamieszczone. 8. Jeden użytkownik - jeden nick. Zabrania się rejestracji się pod wieloma nickami. Niedozwolone jest również rejestrowanie się pod nickami zawierającymi więcej niż 15 znaków. Nick nie może zawierać wyrazów obraźliwych oraz znaków innych niż litery, cyfry, spację i @. Osoby, które się zarejestrowały pod nickiem niezgodnym z niniejszym regulaminem, zostaną poproszone o podanie nowej propozycji swojego nicka. 9. Prosimy o zamieszczanie wątków w odpowiednich działach, a także o nadawanie im tytułów, które są krótkim streszczeniem tematu. Niedopuszczalne są tematy takie jak "Mam problem !", czy "Pomóżcie !", gdyż nie odnoszą się bezpośrednio do istoty problemu. 10. Maksymalna dopuszczalna wielkość (szerokość/wysokość) - zdjęć : 600 na 800 pikseli. Zbyt duże zdjęcia będą zamieniane na linki lub usuwane, jeśli użytkownik wstawi ich ogromną liczbę. 11. Zanim założysz nowy wątek, sprawdź, czy podobny nie istnieje już na naszym forum. 12. Na naszym forum nie popieramy rozmnażania psów nierodowodowych. Posty/wątki propagujące taki styl rozmnażania będą z miejsca usuwane a autorowi grozi ostrzeżenie, zaś w przypadku recydywy usunięcie z forum. 13. Pisząc wiadomość na forum i wstawiając zdjęcia wyrażasz zgodę na ich publikację na łamach www.naszemopsy.pun.pl Jednocześnie deklarujesz, że masz świadomość, iż wysłana wiadomość staje się częścią serwisu i jej usunięcie w przyszłości może być niemożliwe. Usuwanie z wątku postów lub fotek jest zabronione. Powoduje to nieczytelność tegoż wątku i będzie karane punktami ujemnymi lub banem w zależności od strat jakie będą poczynione w wątku. 14. Od dnia 01.05.2009 każdy nowy użytkownik forum ma obowiązek przedstawienia się do 7 dni od rejestracji. Niedostosowanie się do tego punktu regulaminu jest równoznaczne z rezygnacją. Użytkownik, który w ciągu 7 dni nie napisze ani jednego postu i się nie przedstawi,automatycznie straci swoje konto, które będzie bezpowrotnie usuwane. Czyszczenia na bieżąco forum z takich nie aktywnych kont osobiście dopilnuje Administrator. 14.1 Osoby, które założyły konta przed wejściem w życie niniejszej zmiany, a do dziś nic nie napisały, i te które się nie zalogowały, uprzejmie prosimy o założenie wątków. W innym przypadku w ciągu 7 dni stracą swoje konta na tym forum. 14.2 Użytkownik, który będzie nieaktywny (tzn. nie napisze ani jednego posta) przez więcej niż 60 dni zostanie pozbawiony możliwości wejścia na forum do momentu kontaktu z Administratorem. 15. Za uporczywe łamanie Regulaminu grozi udzielenie ostrzeżenia lub usunięcie z forum czyli ban - czasowy lub bezterminowy. 16. Prosimy o respektowanie decyzji moderatorów. Pytania dotyczące czynności moderatora prosimy przesyłać danemu moderatorowi lub administratorowi na e-mail lub wiadomość prywatną. 17. Administracja forum zastrzega sobie prawo zmian lub uzupełniania niniejszego regulaminu wg potrzeb. W kwestiach spornych oraz nieuregulowanych niniejszym regulaminem decyzję podejmuje administrator forum. W każdej sytuacji decyzja administratora jest ostateczna. 18.Za wypowiedzi użytkowników ekipa serwisu i administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności. Za wypowiedzi danego użytkownika odpowiedzialności nie ponoszą również inni użytkownicy. 18. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych przez Stowarzyszenie Mopsy w Potrzebie jest Zarząd Stowarzyszenia Mopsy w Potrzebie, z siedzibą w Warszawie (03-982) przy ul. Przemyka 4 m. 16, nr KRS 0000511948, NIP 1132877723, Regon 147288234. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie wyrażonej zgody. 19. Zarówno rejestracja, jak i pisanie na forum oznaczają akceptację regulaminu oraz wyrażenie zgody na przechowywanie i przetwarzanie Państwa danych osobowych podanych przy rejestracji.

W RAZIE PROBLEMÓW Z REJESTRACJĄ/LOGOWANIEM, SKONTAKTUJ SIĘ Z ADMINISTRATOREM pugsy_malone@wp.pl

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://www.informacjegdansk.pl/